Wednesday, November 15, 2006

BMW

jak dawniej pisalem przymierzam sie do kupna (termin juz coraz bardziej sie zbliza) wiem juz mniej wiecej co chce ale chcialbym rozwiazac moje watpliwosci. narazie odnosnie paru rzeczy: pewnie sie zdecyduje tj. w obecnej chwili rozwazam e36 2500 (325) td 1. nie wiem czy dam rade az tyle uzbierac kasy - jak chodza diesle? jak na razie nawet w czyms takim nie siedzialem...i pytanie wazniejsze - jak chodza diesle <2000 (tj. 4 gary jak Wy to mowicie )? czy duzo sie traci w porownaniu z 6cioma? czy jednak nie ma co porownywac i jak diesel to 6ka musi byc? tu mala nota: jesli zdecydowalbym sie na <2000 to pewnie bylaby to benz tak czy inaczej prosze o odp. co trace itp...tj w czym sie to objawia - nie zalezy mi na max mocy bo sie nie scigam raczej interesuje mnie komfort jazdy 2. jak poznac (przy ogladaniu ofert) czy auto ma lancuch czy pasek rozrzadu? czy mozna to wywnioskowac z jakichs danych? jak tutaj mi wczesniej powiedziano lancuch maja auta od 94...czy chodzi o jakis konkretny miesiac? cos dokladniej? ofeert jak wiadomo jest duzo a nie chce w tej kwestii orientowac dopiero przy ogledzinach denata wiem, ze najlatwiej zapytac sie wlasciciela ale czy da sie jakos to wywnioskowac? 3. wiekszosc ofert aut 320/325 na rope to tds'y niestety maluuutko jest td a td takich co maja to co bym chcial to na palcach mozna wyliczyc jak juz pisalem wczesniej...czy to prawda ze te silniki (tds) sa awaryjne? szukac td (co juz widze jest dosc ciezka sprawa) czy olac to i brac tds? dodam, ze bezawaryjnosc auta to dla mnie jedna o ile nie najwazniejsza ccecha, ktora sie kieruje... znowu wyszlo dlugie - sorry juz tak mam widac pozdrawiam wszystkich i z gory dzieki za odp. jak mi sie cos przypomni to jeszcze sie Was zapytam

No comments: